Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2012 09:04 - Капитанът отиде на обяд и моряците завзеха кораба*
Автор: chris Категория: Поезия   
Прочетен: 4917 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 13.09.2018 09:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Капитанът отиде на обяд и моряците завзеха кораба*

                                                                          

 

Никоя прилика с реални и виртуални

лица и събития не е случайна –

закон за морфичния резонанс.**

 

 

За твоите девет кила целулит закопнял,

обхождах „Максуда” с една махмурлийска походка.

Сетрето ми беше оръфано, тонусът – вял.

С моряшка носталгия спомнях си снощната водка...

 

Току срещу гарата с кифла загладих глада,

замислил за твоите цици поредна поема.

Пред мене възбуждаше морският прилив града.

И аз се възбудих дори – накъде да поема...

 

Извадих салфетката. Питах един полицай.

Замисли се той. Обясни ми къде е адреса.

Внезапно Градината морска превърна се в рай,

а аз затопурках направо към теб, поетесо...

 

С парливи ръце предусещах в приятен захлас

масивните хълмове обли на твоето дупе.

Запъплих по „Варненчик”, както упорстващ „Камаз”.

А нямах стотинки дори сладолед да ти купя...

 

Натиснах звънеца. Отвори ми някакъв ръб.

С космати гърди и по потник, обул „напальонки”.

Внезапно ми мина мерака и с нотка на скръб

успях да попитам, заеквайки: „Тук ли е Цонка...”

 

„Написах щ стих и...” – Отлющи ми чуден шамар.

Свали ми звездите. Безмълвно. Вратата затръшна.

А аз се почувствах излъган, ненужен и стар.

Омъжена значи била си, усойницо кръшна...

 

 

*(да ме прощава Буковски)
**((преамбюл на автора))

     

 





Гласувай:
7



1. ponicka - Прощавам ти и аз :), на гениите все ...
11.11.2012 17:02
Прощавам ти и аз :),на гениите все пак трябва да се прощават причудливостите.
цитирай
2. mglishev - Забавно е,
28.02.2014 10:38
но съм чел далеч по-добри твои неща.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 591179
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682