Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 15:09 - Ja bolujem od bolesti koja se zove ljubav...
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 3446 Коментари: 4 Гласове:
1




Mi nismo andjeli 3 - Jasmina - Nikola Pejakovic


Jasmina tvoja je koza mekana
kao svila
kao krila andjela

Jasmina
to sto ne zivis vise tu
ubija me na javi i u snu

Ja bolujem od bolesti
koja se zove ljubav
i ne mogu da pobegnem od toga
I ne treba mi niko
ne treba mi druga
Ja hocu tebe
hocu tebe Jasmina

(Jasmina)
volim te Jasmina
(Jasmina)
Ja te volim
(Jasmina)
Ljubavi moja, oko moje
slep sam bez tebe
Jasmina.







Гласувай:
1



1. chris - мисля, че няма нужда от превод, ама айде:
08.03.2010 15:17
ясмина, кожата ти е мека като коприна, като крила на ангел. ясмина, това, че вече не живееш тук, ме убива наяве и насън. аз съм болен от болест, която се казва любов и не мога да избягам от тъгата. и нямам нужда от никого, нямам нужда от друга. аз искам теб, теб искам, ясмина. обичам те, ясмина. любов моя, око мое, сляп съм без теб, ясмина.
цитирай
2. анонимен - دو&...
08.03.2010 17:17
دولتْ علیّه عثمانیّه دولتْ علیّه عثمانیّه
цитирай
3. punkass - тоя филм е ... убиец!
09.03.2010 09:47
тоя филм е ... убиец!
цитирай
4. chris - аз не заради филма. . . но - да. . . и ...
09.03.2010 10:11
аз не заради филма... но - да... и трите части...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 592981
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682