Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2010 11:59 - Песен, която исках исках да имам от 16 години...
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 2299 Коментари: 5 Гласове:
0




Nationalgalerie - "Evelin"


Mein Baby sagt
sie kriegt von mir nie genug
sie kьmmert sich
ich kьmmere mich es geht mir gut
die Anderen meinen es ernsthaft
und ehrlich mit mir
aber ihre seltsame Art
ist mir irgendwie lieber

Evelin
es reicht wenn wir
uns nur gut verstehen
Evelin
wenn"s liebe wдr"
kцnnt ich eh nicht mit umgehen
Evelin
ich lass mich fallen
und sie fдngt mich auf
sie ist fьr mich da
wenn ich sie wirklich brauch"

ich bin sehr mьde
sie rutscht nur ein Stьck
es ist so schцn warm
in ihrem versifften Bett
mein Baby sagt sie mag mich
und das zeigt sie mir
behandlet mich richtig
ich hдng" an ihr





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Абе, мухльо
02.03.2010 12:05
Не можа ли с нещо друго да се представиш?
цитирай
2. chris - "Hello, would you suck my dick ...
02.03.2010 12:15
"Hello, would you suck my dick for free?" става ли?
цитирай
3. chris - (нещо като инвалиден превод) ...
02.03.2010 12:39
(нещо като инвалиден превод)


моята любима казва, че никога не воюва достатъчно за мен. тя се тревожи, аз се тревожа, така ми е добре. другата ми е сериозна и честна с мен, но нейният странен характер ми е някакси любим. евелин, достатъчно е само да се разбираме добре. евелин, когато имаше любов, аз знаех, че няма да ми върви. евелин, оставям се да падна, а тя ме хваща. тя е там за мен, когато наистина имам нужда от нея. много съм уморен, тя се приплъзва още веднъж в омърляното си легло. моята любима ми казва мило колко много ме харесва и с това ми показва, че се отнася с мен добре. закачен съм за нея.
цитирай
4. анонимен - офтопик
03.03.2010 01:55
Здрасти,

не е по темата, но видях на друго място си писал за един сръбски филм - Сив камион червена боя - имаш ли инфо как да го намеря?
цитирай
5. chris - Здрасти, не е по темата, но видях на ...
03.03.2010 13:18
анонимен написа:
Здрасти,

не е по темата, но видях на друго място си писал за един сръбски филм - Сив камион червена боя - имаш ли инфо как да го намеря?


ами ако може би ми покажеш точно къде какво кога съм казал, ще успея да си спомня какво си мисля по темата, защото в момента, честно казано, въобще не знам за какво става въпрос, хах.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 592952
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682