Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 15:35 - new secret tracks of my vitriol - 4
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 7945 Коментари: 4 Гласове:
0




...THE  AGONY  AND  THE  ECSTASY...




Тагове:   secret,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. meow - .
28.01.2010 16:42
хм, супер са тези о.О
цитирай
2. chris - ъхъм - една от топ 5 на любимите ми ...
28.01.2010 16:45
ъхъм - една от топ 5 на любимите ми групи - :-)
цитирай
3. meow - .
28.01.2010 17:16
амм на мен много ми харесаха. Представа откъде мога да си сваля? )
цитирай
4. chris - хах. . . много добър въпрос, г-це ...
29.01.2010 08:43
хах... много добър въпрос, г-це мяу... ами... по-рано ги имаше във www.mininova.org, но те го затвориха тоя сайт... понастоящем във www.isohunt.com има само 3 семки на "новия им албум", от който са тези песни, но се теглят ужасно бавно... всъщност, те са големи чешити и не щат да издават албуми, дееба... по-старите неща обаче ги няма... аз като един фен се впрегнах да ги качвам в 1 сайт за файл-шеъринг и после щах да ти пратя линк, обаче става ужааасно бааавнооо и се отказах... предлагам опцията да си дадеш мейла на лични и да ти ги пратя там на порцийки, което пак би било голяма играчка, но все пак... не се сещам за друго... като за начало, що не си дръпнеш от isohunt 'silversun pickups'... не са точно същите, но като цяло в емоционално внушение музиката им поне на мен ми се струва доста сходна с тази на my vitriol... и така... мяу... :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 593375
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682