Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2009 10:02 - ...нов хипократ...
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 1025 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2011 11:50


Нов ден, нова тъмнина, в нов плен,
се гърчи истина
Сякаш нов хипократ се присмива над нас
и на жалкия вик "не съм като вас"
Не! Не съм молил за това!
Не съм мислил как да разкрия лъжата
Само вяра във мен и във моя потоп
докато някой ден не изпусна света
Няма кой да чуе болката
Само срам в погледа на дете
затварям очи пред олтара
Кротък пламък вечен кръговрат
кръг във спирала прелива се в свят,
във който пространството спира
Сякаш искам да бъда това,
за което съм тук
Страшно е че не знам и не искам да знам
Как муза умира в мъгла
Иначе ще се смея и плача
на всеки лъжовен копнеж
губейки свойта вяра
в любовника-брат
изгубвам и тази във мен
изгубвам и тази във мен
Няма кой да чуе болката
Само срам в погледа на дете
затварям очи пред олтара
Кротък пламък вечен кръговрат
кръг във спирала прелива се в свят,
във който пространството спира
Сякаш искам да бъда това,
за което съм тук
Страшно е че не знам и не искам да знам
Как муза умира в мъгла
Иначе ще се смея и плача
на всеки любовен копнеж
губейки свойта вяра
в лъжовния-брат
изгубвам и тази във мен
изгубвам и тази във мен



Тагове:   нов,   ХИПОКРАТ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - в.
08.01.2009 22:34
а пък тях ги обичам... <3
...с теб се загубихме.
цитирай
2. chris - хе
09.01.2009 08:48
а ти кой си..?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 591023
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682