Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2008 22:51 - "Loretta's Scars"
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2011 11:35


by  pavement

how can i [3x]
make my body shed for you?
how can i [3x]
make my body shed around your
metal scars
loretta"s scars [3x]

from now on i can see the sun
makes me nervous, makes me run
from now on i can see the sun
makes me nervous, makes me run

how can i [3x]
make my body shed for you?
how can i [3x]
make my body shed around your
metal scars
loretta"s scars [3x]

from now on i can see the sun
makes me nervous, makes me run
from now on i can see the sun
makes me nervous, makes me run
from now on i can see the sun
i can see the sun etc.



Тагове:   Scars,   Loretta,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 591155
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682