Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2008 13:21 - още кома
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 513 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.06.2011 11:31


"in mine in soapta"

nu-mi ordona camera
de nu-ti place ce vezi poti pleca
cauta in mine fara sa-mi spui
cauta in mine fara sa-mi spui
cauta in mine fara sa-mi spui
nu vreau sa stiu de vrei sa ma supui
*...
in mine in soapta sa patrunzi
nu tropai, nu incerca sa te-ascunzi
cauta in mine fara sa-mi spui...
*in mine in soapta sa patrunzi
si sa nu-mi spui
...
ce te-a facut sa pleci sau sa ramai...
in mine in soapta sa patrunzi.



Тагове:   още,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 592858
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682