Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2007 12:11 - ...как да бъда по-добър...
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 2128 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2011 14:51


Cum sa fii mai bun

Как да бъда по-добър

 

Odata in plus

Още веднъж 

Ti-am mai spus

Ти казах това

Ce nu era de spus

Което не бива да казвам на никого

Te faci ca nu vezi

Ти се преструваш че не виждаш 

Te faci ca nu crezi

Ти се преструваш че не вярваш 

Ce vorbesti?

Какво казваш?  

Hai arata-mi cum pot fi mai bun

Хайде покажи ми че можеш да бъдеш по-добра 

Invata-ma ce sa spun

Научи ме какво да кажа 

Cum sa spun

Как да го кажа   

Hai arata-mi cum

Хайде покажи ми  

Fara tine nu pot fi mai bun

Без теб не мога да бъда по-добър  

Nu pot fi la fel

Не мога да бъда същия 

Nu pot fi in nici un fel

Не мога да бъда никакъв

Fara tine nu pot fi in nici un fel

Без теб не мога да бъда никакъв 

Caci vreau sa stiu cum

Защото искам да знам    

Vreau sa stiu cum pot fi mai bun

Искам да знам как мога да бъда по-добър  

Hai arata-mi cum sa ma-mbrac

Хайде покажи ми какво да облека 

Sa iti fiu tie pe plac

Че да бъдеш доволна 

Cum? Cum sa fac? Cum sa ma imbrac?

Как? Как да го направя? Какво да облека?

Haide spune-mi cum

Хайде кажи ми

Spune-mi cum vrei sa fiu

Кажи ми какъв искаш да бъда

Vreau sa stiu cum!

Искам да знам как!

Hai arata-mi cum sa fiu mai bun!

Хайде покажи ми как да бъда по-добър!

Ce sa mai fac

Какво да направя

Sa-ti fiu pe plac?

Че да бъдеш доволна?

Hai arata-mi cum

Хайде покажи ми как

Spune-mi cum

Кажи ми как

Spune-mi cum vrei sa fiu

Кажи ми какъв искаш да бъда

Vreau sa stiu cum!

Искам да знам как!

Haide spune-mi ca nu sunt nebun!

Хайде кажи ми че не съм луд!

Pot fi mai bun! Pot fi mai bun!

Аз мога да бъда по-добър! Аз мога да бъда по-добър!

Haide spune-mi ca nu sunt nebun!

Хайде кажи ми че не съм луд!

Ma fac ca nu vad

Аз се преструвам че не виждам 

Ma fac ca nu cred  

Аз се преструвам че не вярвам

Ce vorbesc? 

За какво говоря?

Dar cat o sa pot fi asa? 

Докога ще издържа така?

Cat voi mai putea sa ma prefac? 

Докога ще мога да се лъжа сам?

Sa ma prefac 

Да се лъжа сам

Caci vreau sa stiu cum 

Защото искам да знам

Pot fi mai bun 

Как мога да бъда по-добър

Vreau sa stiu cum 

Искам да знам как






Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - това се посвещава
08.12.2007 12:48
на никого
цитирай
2. bonnka - I vse pak...
12.12.2007 09:50
e mnogo dobro i e nqkak tujno,
tujno kato nikoi
nie sme samo malki kristal4eta pqsuk v sveta i trqbva da sme zaedno za da stanem plaj
цитирай
3. fenor - Много искрено звучи.
14.12.2007 08:42
Желая здраве и любов към живота. Той по принцип е жесток, но отвреме навреме поднася и ... радости.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 592870
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682