Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2007 20:03 - OCS - Vara pe olita
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 559 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2011 12:50


Vara  pe  olita  by  Omul  cu  sobolani


vaca imi da lapte, magaru-mi cere fan,
am 7 ghivece de pamant strabun...
combina nu-mi trebe" iar plugul l-am bulit,
saptamana-i calma, de table-s ostenit.

noi muncim si trudim,
planul sa-l indeplinim
solutia cea mai buna
cat mai mult consum de pruna.

pe la Iorgu-n crasma-s de sine statator,
trudesc toata ziua, taran agricultor;
da" pasa-mi-te vere ca trudesc cam mult
mi-a crescut o cirozita la ficatu" stang.

noi muncim si trudim,
tarii de folos sa-i fim,
solutia cea mai buna
cat mai mult consum de pruna.
nascut tractorist, tati fost-a comunist
mami a fost secretara-n primaria comunala.

c"mon vaca!!

da" eu sunt fericit cu tractorul meu,
c-am unde sa m-ascund cand m-apuc sa beu,
iarna, vara, toamna el este al meu,
i-am pus pneuri noi sп capace de bemveu






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 593339
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682