Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2006 12:23 - morpheeeeeeen!
Автор: chris Категория: Музика   
Прочетен: 788 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2011 12:18


yeah!

CURE  FOR  PAIN

Where is the ritual
And tell me where where is the taste
Where is the sacrifice
And tell me where where is the faith
Someday there"ll be a cure for pain
That"s the day I throw my drugs away
When they find a cure for pain
Where is the cave
Where the wise woman went
And tell me where
Where"s all that money that I spent
I propose a toast to my self control
You see it crawling helpless on the floor
Someday there"ll be a cure for pain
That"s the day I throw my drugs away
When they find a cure for pain (x2)
When they find a cure find a cure for pain





Тагове:   morpheeeeeeen,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Страхотно е това парче!
03.01.2007 13:24
Фен съм абсолютно и ми е от любимите :) Връщам ти поздрава... с "Empty box" примерно..... :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 591040
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682