Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2010 14:35 - ха-ха-ха или как chris спечели в категория "поезия" IV Литературен национален конкурс на ИК „Хермес” за първа книга
Автор: chris Категория: Изкуство   
Прочетен: 10410 Коментари: 17 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
http://www.hermesbooks.com/news.php?newsID=236

Специални поздрави на модераторите-разбирачи, които най-редовно слагаха стихчетата ми в "избрана поезия", респективно "препоръчана поезия".
На kleopatrasv и всичките й фенове и фенки - също.
Благодаря на онези от вас тук, които отвръщаха с лични нападки тип "ти-пък-и-едно-стихо-не-си-публикувал-пък-си-тръгнал-да-критикуваш-чуждите" на критикарските ми коментари в раздел "поезия" - за това, че ме амбицирахте да демонстрирам от чист инат как би трябвало да се прави, а и да имат някакъв гръб коментарите ми.
Благодаря!
Кикотът ми е неистов.
Ха-ха-ха!





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - крис, гордея се с теб
26.04.2010 14:42
и с калин също ))))))))
винаги съм знаела, че ти си един талантлив безумец.
по- здрав и цалуффффки
цитирай
2. despinida - Старо,изтъркано клише от ученическия ми лексикон, гласеше :
26.04.2010 14:44
Живей не заради нещо,
а въпреки всичко !!!

Поздрави и от мен :)
цитирай
3. doriana - Бравос! Винаги съм знаела, че лу...
26.04.2010 14:49
Бравос! Винаги съм знаела, че лудичките са двигателят на света!
:))))
Бравос, кака, бравос!
цитирай
4. bapha - и нека да не е последният
26.04.2010 15:13
неистов кикот... да те валят :)

поздрави
цитирай
5. chris - БлОгодаря ви. Не знам кой е Калин ...
26.04.2010 15:45
БлОгодаря ви.

Не знам кой е Калин (Василев, де), но бих искал да се запозная с всички номинирани и произведенията им.
цитирай
6. punkass - Брееей, браво бе, Крис :)) А каква ...
27.04.2010 08:38
Брееей, браво бе, Крис :))
А каква е наградата? И защо по дяволите от Пловдив си отишъл в Русе ?!
цитирай
7. анонимен - Здрасти Наркоман!
27.04.2010 09:03
Браво бе "творецо", след като се напушиш с хашиш и се искефиш на музиката на умрелия наркоман Джон Ленън ти идва вдъхновението а?
Ти си типичен пример на творците Наркомани,- дебил с високо самочувствие.
Продължавай в същия дух, а аз ще ти се смея от сърце, защото си един от най нишите в нашето общество!

ПИЙСссссссс хипарче дрогирано
цитирай
8. sparhawk - Честита победа!
27.04.2010 09:32
"Хермес" е едно чудесно издателство и оценката им важи много!
цитирай
9. chris - Брееей, браво бе, Крис :)) А каква ...
27.04.2010 10:18
punkass написа:
Брееей, браво бе, Крис :))
А каква е наградата? И защо по дяволите от Пловдив си отишъл в Русе ?!


Парична премия и издателски договор за книжлето. В смисъл, аз само ще раздавам автографи, усмивки "блендамед", уригни "джеймисън" и пръдни "шанел" на многомилиардната си тълпа от почитатели, ха-ха-ха!
За другото - жена ми ме донесе тук. Свикнал съм сам и вирея еднакво зле навсякъде.
цитирай
10. chris - Браво бе "творецо", ...
27.04.2010 10:26
анонимен написа:
Браво бе "творецо", след като се напушиш с хашиш и се искефиш на музиката на умрелия наркоман Джон Ленън ти идва вдъхновението а?
Ти си типичен пример на творците Наркомани,- дебил с високо самочувствие.
Продължавай в същия дух, а аз ще ти се смея от сърце, защото си един от най нишите в нашето общество!

ПИЙСссссссс хипарче дрогирано


Привет и на теб, помиярът (или както ти беше там никнейма на шльокавица). 1 000 000 пъти те съветвах да се поограмотиш малко, че те издават правописно-пунктуационните грешки. И тук се отказах да ги броя.
А останалото е толкова смешно, че чак тъжно.
цитирай
11. chris - "Хермес" е едно чудесно ...
27.04.2010 10:29
sparhawk написа:
"Хермес" е едно чудесно издателство и оценката им важи много!


Предполагам. (слънце) Merci!
цитирай
12. benra - !
27.04.2010 11:01
Бравос!Ти си наш'та гордост
цитирай
13. punkass - Брееей, браво бе, Крис :)) А каква ...
27.04.2010 11:10
chris написа:
punkass написа:
Брееей, браво бе, Крис :))
А каква е наградата? И защо по дяволите от Пловдив си отишъл в Русе ?!


Парична премия и издателски договор за книжлето. В смисъл, аз само ще раздавам автографи, усмивки "блендамед", уригни "джеймисън" и пръдни "шанел" на многомилиардната си тълпа от почитатели, ха-ха-ха!
За другото - жена ми ме донесе тук. Свикнал съм сам и вирея еднакво зле навсякъде.


А като издадеш книжлето ще може ли да си го закупя? :)
цитирай
14. chris - Брееей, браво бе, Крис :)) А каква ...
27.04.2010 11:22
punkass написа:
chris написа:
punkass написа:
Брееей, браво бе, Крис :))
А каква е наградата? И защо по дяволите от Пловдив си отишъл в Русе ?!


Парична премия и издателски договор за книжлето. В смисъл, аз само ще раздавам автографи, усмивки "блендамед", уригни "джеймисън" и пръдни "шанел" на многомилиардната си тълпа от почитатели, ха-ха-ха!
За другото - жена ми ме донесе тук. Свикнал съм сам и вирея еднакво зле навсякъде.


А като издадеш книжлето ще може ли да си го закупя? :)


Ще може, но още не знам подробности кога-какво-къде. Предполагам, че ще има по някоя бройка из по-големите вериги книжарници (пингвини, хеликони). Аз също смятам да си я купя, за да се шашне продавачката, ха-ха-ха!
цитирай
15. chris - Бравос!Ти си наш'та гордост ...
27.04.2010 11:24
benra написа:
Бравос!Ти си наш'та гордост


(слънце) (коняк-с-бира) :-)
цитирай
16. doriana - А, дано и мене споходи тоя късмет ...
03.05.2010 09:50
А, дано и мене споходи тоя късмет (не, че правя нещо по въпроса, ма карай...)
Хъхъхъх!
Кат тръгне книжката, да свирнеш на кака ти, ей!
:)
цитирай
17. mglishev - О, по дяволите,
11.08.2011 02:29
изпитвам черна завист. Но честито. Все пак предпочитам да завиждам на кадърни автори, а не на бездарници.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 591182
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682