Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2008 19:01 - (:<<така, че да не бъде изтрито от watermark>>:)
Автор: chris Категория: Изкуство   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
0



watermark image стопанинът замина за америка Автор: watermark Категория: Изкуство
Прочетен: 12486 Постинги: 2 Коментари: 5

10:50 -
човекът в кръчмата (поток на мисълта)

времето се движи. погледнах два пъти часовника си, като изчаках някакво мое време, което ми се стори дълго и установих, че се движи времето в свой си принцип на отстояващи мигове.има си механизъм един вид времето.точното време.дойде време да си взема мастика.или по скоро мастиката й дойде време да бъде поръчана и изпита.върви ги разбери мастиките.постоянно ти се тикат в ръцете.по-бавно от цигарите, но се тикат.всеки си иска времето.факт.относителното е една измислена словестна форма за безформеност, ама се бута в устата постоянно, когато не работи мозъкът, пък и да работи, то всеки си работи относително, затова всичко си остава без обобщение, без обобщение.имам ли нужда от всичко това?отговор- не.от какво тогава имам нужда?отговор- всеки случай не и от време.точка.представата ми нещо залита, отлита...на края на мисълта- сън, най-добре, най-добре...ама няма сън, само безвремие.цигарите свършват.ето движа се към магазина.има време все пак.сигурно и мен ме има, щом се движа.не, не бих разчитал на това.два крака, две ръце- движение.твърде лесно, твърде лесно.ще ми се да спрем.да поседим в тъмното със затворени очи.да опитаме тази плитка хитрина.пунктира на мисълта.не изпреварвам развитието си.спрях да се развивам много отдавна.вече не внимавам какво искам да кажа, казвам каквото и да е.скоро сигурно въобще и ще спра.нямам желание, нямам.аутопсия на коремоплодната система.не пушете толкова много цигари като мене.би припеърд.лозунгите по цигарите ви казват ясно: "кожата ви остарява", "импотентен сте", "и да имате деца, ги задушавате".някога ще се посеете някъде.дано да не изберете пустинята.там няма какво да ви издърпа от корена.мисля си.и все пак нещо се движи/върти в пустинята.не е коперник, не е времето.змия или бръмбар е.там дълго се натрапва слънцето.цеди плътните си медени лъчи твърде дълго, твърде дълго.там в някоя пещера заратустра и христос играят сантасе.шейсет и шест- шепти змията.не си достатъчно богата за да ми дариш отровата си- казва единият.глей, змия- казва другият.ухапи ме- иска МП.той мечтае овцата си, кладенеца си, розата, каквото дойде.оффф- казва овцата, вече измислена.пак ли аз- отегчава се розата.еби му мозъка-неприлично се намесва господ-защо се измислих?!боли ме главата-казва пияницата,-срам ме е-и така нататък и така нататък.
лети, лети, егзюпери.така е по-добре.на дъното на чашата- празен монолог:защо ме обичаш не зная.това си е твоя работа.прави каквото щеш.така си някак по-образна.по с мнение един вид.браво на тебе, браво.ако съм вярвал в нещо, то това си била навярно ти.дори и да е било на времето.но фактът си е факт.така си е.някога щеше да ти е весело.ама вече си имаш бъдеще.и това е прекрасно, мисля си.все ми е тая всъщност.ще ми вземеш ли цигари?ако не знаеш какви, значи не си струваш усилията.айде ще си лягам.пък каквото решиш да правиш, го прави в кухнята.не целя да те обидя.казах ти вече.мисли каквото си щеш.твърде много ми се спи, за да ми пука.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: chris
Категория: Музика
Прочетен: 591147
Постинги: 436
Коментари: 1254
Гласове: 4682